dilluns, 15 de novembre del 2010

Primera impressió, Juanma

Després de dues Pacs i un cert temps per acoplar-me a les noves tecnologies he de dir que encara estic molt perdut.

He comprovat que al no tenir contacte amn el grup (visualment) m'ha costat engrescar-me en el treball.
Per tant he d'organitzar-me i planificar-me molt millor per saeguir endavant.
Pel que fa al grup, esta vist que està una mica descompensat. Hi ha personaes que estan més habituades o les resulta més fàcil i tiren més del carru, mentre que els altres els costa més.
S'ha d'intentar compaginar-nos bé i per tant ens cal un coordiandor al grup perque tot sigui més àgil, i altres persones no hagin de fer tot.

Cordialment, juanma

2 comentaris:

  1. Potser et sents perdut i te'n seguiràs sentint quan acabi l'assignatura, però estic segur que tu aprendràs moltes més coses que els companys habituats. I les aprendràs per necessitat i a través, possiblement, d'un sobreesforç, però crec que això és el que més val la pena.

    De cara al futur, haver-te d'adaptar a aquesta manera de treball online t'ajudarà molt. Sobretot a la UOC.

    El Psocòpter Jordi
    http://psocopters.blogspot.com

    ResponElimina
  2. Gràcies Jordi per la teva impressió i crec que tens molta raó. Se que és molt important saber adaptar-me a treballar online, encara que no em resulta gens fàcil, i a la llarga amb una mica d’esforç em resultarà molt pràctic.

    ResponElimina