diumenge, 28 de novembre del 2010

Diari de treball: 2ª reflexió, Isabel

Hola a tots i totes.

Després de l'experiència de la PAC2 i del munt de missatges que hem intercanviat comentant tasques, canvis necessaris i maneres de treballar he de dir que sembla que hi ha intenció per part de la majoria que el grup funcioni. D'entrada, la incorporació de la figura del coordinador per a la PAC3 (Susana), més un responsable del manteniment de la wiki (jo mateixa, Isabel), i d'un responsable de manteniment del blog (no tinc del tot clar si és en Juanma), sembla que pot ajudar a treballar millor i amb més complicitat. Per mi també ha estat la primera vegada que he utilitzat eines com un blog, un marcador social (Delicious) o un mapa conceptual. M'ha calgut temps per descobrir-les i per aprendre-hi a treballar, però he intentat que això no intercedís en la bona dinàmica grupal pel què fa a l'elaboració i presentació de continguts en els terminis establerts. Tinc moltes ganes que aquesta PAC3 sigui tot un èxit i tan de bo poguem treure una A.

Fins la propera,

Isabel

2 comentaris:

  1. Hola Isabel,
    em sembla fantàstic que ara estigueu tan ben organitzats. Us desitjo sort i a veure si és cert que treieu una A :D
    Salut!
    El psocòpter Jordi

    ResponElimina
  2. Gràcies Jordi pels ànims i pel teu sentit de l'humor. Ànims també per vostre grup.

    Isabel

    ResponElimina