dilluns, 6 de desembre del 2010

Diari de treball: 4a impressió, Susana

Bon dia,

comencem una setmana marcada pel dos dies festius i... per l'entrega de la PAC 3! Com diu la Maria, estem una mica encallats en el tema del mapa conceptual però confio que ho podrem resoldre a temps. La resta de tasques d'aquesta PAC les tenim distribuïdes i en aquests dies que encara ens queden, les tindrem enllestides.

També, amb l'entrega de la PAC 3 finalitza el meu treball com a coordinadora. Ja vaig comentar els meus temors al respecte però, he de dir que la valoració que en faig és molt positiva, els meus companys han col·laborat i han acceptat la planificació que els vaig proposar. Sóc conscient que els he enviat un munt de missatges i de recordatoris cosa que segurament els ha atabalat. Per tant, noies i noi, des d'aquí us agraeixo la vostra comprensió i col·laboració. Gràcies!



http://www.flickr.com/photos/jenosaur/4051305996/sizes/m/

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada